18 mei – Vrijwilligersavond (20.00 uur)

Een vereniging kan niet bestaan zonder vrijwilligers.
Om het contact tussen de leden, niet-leden en vrijwilligers te onderhouden en de betrokkenheid te vergroten, is de bar zo vaak als mogelijk geopend op vrijdagavond vanaf 20.00 uur. Een ieder die zich betrokken voelt bij onze vereniging is op deze data van harte welkom in ons clubhuis.

Als vrijwilliger achter de bar draag je een steentje bij aan een belangrijke faciliteit van de club. Het is tegelijk een uitstekende mogelijkheid om clubleden te leren kennen. We kunnen nog genoeg hulp gebruiken om het schema van bardiensten helemaal gevuld te krijgen. Als we voldoende vrijwilligers hebben, dan kunnen we ook vaker open zijn op zaterdagavond.

Interesse? Kom dan naar onze feestelijke vrijwilligersavond op zaterdagavond 18 mei voor een gezellige avond met uitleg over hoe het achter de bar gaat en kijk of het iets voor jou is.

Interesse? Neem dan contact op met: Anoes Verhoeve +31(0)623226578 |  anoes.whitey@gmail.com