Verhuur clubhuis

De faciliteiten in ons clubhuis en de ligging lenen zich heel goed voor een feestje, een training, workshop of vergadering. Het clubhuis kunnen leden en niet-leden daarvoor huren. Hat mag duidelijk zijn dat  WSV-leden voorrang hebben.  Voor het gebruik van het clubhuis bieden we twee opties.

Optie 1: Volledige service (leden en niet-leden)

Huur van de ruimte en gebruik van alle facilliteiten en afname van drank (tap, hapjes en keuken ),  gezellig bedienend barpersoneel en schoonmaakkosten.

Ledenprijs € 250,- per dagdeel ( dag, avond )
Niet leden € 350,-.

Korting:
bij omzet > € 500.00: € 100.00 korting op huur
bij omzet > € 1000.00: € 200.00 korting op huur

Optie 2 : Half service  (alleen voor WSV-leden)

Huur van de ruimte met gebruik van bar en keuken zonder personeel Drankverbruik wordt zelf bijgehouden en op basis van nacalculatie berekend.

We gaan er van uit dat de gebruiker de ruimte netjes achter laat. We behouden het recht om extra schoonmaak kosten in rekening te brengen mochten basis opruimwerkzaamheden (glaswerk en kopjes schoon/in de vaatwasser etc) niet in orde zijn.

Alleen voor leden
– prijs € 150,- per dagdeel
– bij omzet > € 500.00: € 100,00 korting op huur

We horen graag jullie wensen zodat het een volledig geslaagd evenement wordt.
Voor sponsoren en havenrelaties maken we speciale afspraken.